2011. október 18., kedd

Többfunkciós babakocsi, mózeskosárral! - Jelenlegi ára: 35 000 Ft

1Eladnám már használaton kívüli babakocsinkat. Állapota tökéletes, még mielőtt elraktam, kimostam minden egyes huzatát. Van neki egy mózeskosárkája is( ami szintén nincs a képen, mert még nem csomagoltam ki), ami nagyon praktikusan kivehető, így ha a picur elaludna benne, azzal együtt kivehető a kocsiból, így nem kell felébreszteni. Van hozzá szúnyogháló, esővédő, bár én ezeket sosem használtam, csak adták hozzá. Van hozzá egy ugyanilyen kék színű kis napernyőcske, amit a babakocsi bármely részére felszerelhetünk. A későbbiekben ha kivesszük a mózeskosarat, akkor lesz a képen látható állapot, ha már nagyobb a gyerkőc, tud benne ülni is, lehet dönteni teljesen. A tolókart is két irányból lehet használni, így nem kell a nappal szemben tolnunk a kicsit. A babakocsi összecsukható. És a legfontosabbat majdnem kihagytam, a kerekei teleszkóposak, úgyhogy a rázósabb utakat szinte észre sem veszi...


Jelenlegi ára: 35 000 Ft

Az aukció vége: 2011-10-18 10:11
. Többfunkciós babakocsi, mózeskosárral! - Jelenlegi ára: 35 000 Ft