2011. június 1., szerda

Quad Hisun 350 ATV-2:
Nehéz szívvel, hogy én magam külön az én quad most, az első forgalomba helyezés időpontját volt, 2009/03/27 és 2009/11/30 óta ideiglenesen leállt, mert egészségügyi okok miatt nem tudtam meghajtó, a Quad s csak 8 hónap és akkor 300 km távon. Azóta a quad .. 2009/11/30 állt a korábbi tulajdonos a garázsban, a 21/04/2011 írtam alá, és izgatott volt, van, hogy most a baleset miatt kellett az én 2. mert eladni quad elkövetkező 2-4 hónap a kerekesszékben kell töltenie! a duó csak nemrég vásárolt magának itt az én vélemény megtalálja a vásárlás napjától!



Van, hogy a quad egy olajcsere a 550km is, az akkumulátor és a gyújtógyertyák új és olajozott az építészeti funkciókat Wd 40, így a quad most einsatzgähig. fékek éppen hűtött quad még a boltban, mivel nem tudok felvenni egy kerekesszék.

A baleset és a quad !!!!! umkippfrei

Volt új ára Hisun 350ATV2: 3500, -
Fontos: a fordított jelenleg nem, ami sebességváltó csökkentené, műhely szerint a villa belsejébe az átviteli, hajlított amely változó fogaskerekek, a hajtás quad elő hibák nélkül irgenwelche és fut anélkül, hogy nekem problémát és én fiam, 2 92 km go hangos / h kilométeróra! mondta a hátrameneti fokozat valószínűleg nem egy műhely vagy hobbi helikopter NEN tapasztalt a probléma!
Műszaki adatok kivonata a gyártó honlapján.

A duó mára 600 km, sajnos volt egy baleset az én 2. quad súlyosan, néhány törött csontok, így én már nem határozzák meg az idén, ezért ők is hajt el ide, mert, a álldogál túl jó

13kW teljesítmény 100 € fejében ott van a nyitott cdi (19KW)
Fékek és felülvizsgálat a múlt héten került sor a műhelyben

további képek küldök neked e-mailben
Quad szinte új állapotban kisebb karcolásokat
Ár: 1700 Ft